Újra itt az ősz, de talán visszajönnek a vénasszonyok

Hát ez nem is kihagyás volt, hanem majdnem hogy megszűnés, de most újra írom, lehetőleg nagyobb intenzitással, hisz ez az elektronikus napló is folyamatosságról és naprakészségről is szól.

Hát nagyobból összefoglalom, ami az elmúlt több mint félévben történt velem és környezetemben:

 

  • visszajöttem kis hazánkba, Veszprémben nyomom az ipart újult erővel

  • PPP- be laktam félévig

  • Előző félévem tényleg jóra sikeredett

  • elkezdtem csinálni a jogsit(végre!), kresz és a rutin már megvan, most vezetgetek városba széltében hosszában

  • ugyan úgy szeretek bulizni

  • elveszítettük a bajnoki címet, ezt nehéz megemészteni mai napig csajok(!)

  • megnyertük a Magyar Kupát( legalább ez meglett)

  • megvertük az olaszokat 3-1-re fociban

  • életemben előszór voltam Edda koncerten

  • elkezdtem weboldalakat tervezgetni

 

kb. ennyi

 

Egyébként a héten reghét volt, nem történt semmi, voltam egy-két buliban, de egyik sem volt valami fergeteges vagy csak én vagyok túl öreg már nem tudom, de remélem lesznek jobb bulik, mert ezt keveslem. Beköltöztem a koliban, ami most ismét a Teleki lett. Sokkal faszább szoba, ráadásul az elsőn, úgy néz ki szobatársakkal se lesz gond. Hát ezt az évet jól meg kéne húznom, bár idén nem végzek, de legtöbb tárgyat le kéne tudni. Az órák intézése nem volt teljesen gördülékeny, de a tavalyihoz képest így is istenes, de tényleg. Invitelnél lenne egy komolyabb informatikai meló, csak marha gyengén fizet, óráim függvényében lehet, hogy bevállalom, de ez koránt sem biztos.

Közben vezetek, héten megvolt a rutin-vizsga különösebb gond nélkül ment, most már városban nyomom, nem mintha eddig nem vezettem volna, kisebb-nagyobb távokat az utakon.

Az idő a héten kifejezetten bánatos illetve sarkalatosan fogalmazva szar volt, Iliék most albiba laknak, náluk már kifejezetten fáztam, a koliban a gépek ontották a hőt, szóval nem volt olyan vészes. Remélem kellemesebb időnk lesz, mert az ember életkedvét is elveszi, mit lehet ilyenkor csinálni, olvasni esetleg tévézni(nem mintha a sport1-2 kívül gyakorlatilag mást néznék), jah és nem utolsósorban de a felsorolásban utolsó a sorban az ívás. Az mindig jó, bár a hazamenetel, így még komplikáltabb.

Nah mára ennyi lenne. Most megyek egy pár sört iszom Kozinál az ilyedtségre.

Mindenkinek jó hétvégét!

Csőkutya

Reklámok

~ Szerző: papyboy - 07, 09 07.

Vélemény, hozzászólás?

 
