Olvasás

Na hoztam egy-két érdekes dolgot. Nemrég kezeim közé került néhány könyv és érdekes cikk elektronikus formában. Ezeket most megosztom veletek. Többek között Karinthy , Marquez, Müller is szerepel a könyvek között!

Jó olvasgatást, remélem még nem felejtetettek el olvasni!

Karinthy:A jó tanuló felel
Karinthy: Tanár úr kérem
Marquez: Száz év magány
Karinthy:Nem tudom de nekem gyanús a feleségem
Müller Péter: Boldogság
Karinthy: Én és énke

Heller: 22-es csapdája

Cikkek:

Bermuda háromszög legendája
Föld és dimenziók

A hipertér

A philadelphia kísérlet

Az időutazás
Káoszelmélet

Reklámok

~ Szerző: papyboy - 06, 11 23.

Egy hozzászólás to “Olvasás”

  1. Hálás köszönet a 22-es csapdájáért! Idézni szerettem volna belőle és nem volt kéznél, így a tiédet használtam. Csodás dolog az internet és csodás dolog ez a könyv. Nap mint nap felbukkannak az őrület különböző formái körülöttünk, kell az iránymutatás, hogy osztályozni tudjuk őket :))))

Vélemény, hozzászólás?

 
